Pielgrzymka na Ukrainę

W dniach 10-13.06.2017 zorganizowaliśmy pielgrzymkę na Ukrainę.Grupą 31-osobową udaliśmy się w pierwszej kolejności do Lwowa, gdzie mogliśmy zobaczyć takie miejsca jak:Katedra Łacińska i Ormiańska,Kościoły OO.Dominikanów, OO.Bernardynów i OO.Jezuitów,przepiękny budynek Opery Lwowskiej,Wały Hetmańskie,pomnik Adama Mickiewicza, ul.Akademicką, Starówkę Lwowską, Dzielnicę Żydowską i Ormiańską,Rynek,Arsenał Miejski i Pałac Arcybiskupów Łacińskich a także Kopalnię Kawy,Cerkiew Przemienienia oraz Cmentarz Łyczakowski z Cmentarzem Orląt Lwowskich.Po wizycie we Lwowie pojechaliśmy do Poczajowa gdzie odwiedziliśmy Prawosławną Ławrę Poczajowską a potem do Krzemieńca-miejsca urodzin Juliusza Słowackiego gdzie zwiedziliśmy Jego muzeum,Kościół i Liceum Krzemienieckie.Stamtąd udaliśmy się do Dubna aby uczestniczyć we Mszy Św. i odwiedzić katolicką parafię w której miał miejsce Cud Eucharystyczny. Następnie odwiedziliśmy dwa zamki: w Podhorcach i Olesku.W całej pielgrzymce towarzyszyła nam przewodnik-Pani Julia, dzięki której poznaliśmy ciekawą historię miejsc które zwiedzaliśmy a także mogliśmy uczestniczyć w ceremonii ślubu w obrządku greckokatolickim.Wyjazd pozostanie na długo w naszej pamięci.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )